Zoek

FAQ Overstap naar nieuwe website en CRM-systeem

FAQ Overstap naar nieuwe website en CRM-systeem

Heb je vragen over de nieuwe website of de verhuizing van de e-learning? Lees hier het antwoord op de meest gestelde vragen.

pexels-ann-h-45017-2789781.jpg

Wanneer is de nieuwe website live?

De nieuwe website is live vanaf 18 juni 2024. Vanaf dat moment zijn alle diensten van de NVML, zoals aanmelden voor een congres of nascholing en toegang tot de e-learning, samengevoegd binnen één systeem. Vanaf 1 juli kun je via de nieuwe website ook rechtstreeks inloggen bij de e-learning.

Wat betekent de nieuwe website voor mijn huidige inloggegevens?

De manier van inloggen is veranderd. Om gebruik te maken van de diensten bij de NVML, vragen wij je vriendelijk om een nieuw account aan te maken. Het is niet meer mogelijk om in te loggen met je oude account en/of wachtwoord. Volg de onderstaande stappen om je nieuwe account te registreren:

  • Klik rechtsboven in de website op 'inloggen' en kies vervolgens 'Nieuw account aanmaken'
  • Vul je gegevens in (Let op: gebruik het e-mailadres van je oude account!) en bedenk een nieuw wachtwoord
  • Bevestig je e-mailadres via de verificatielink die je per e-mail ontvangt

Belangrijk: Gebruik bij de registratie van het nieuwe account hetzelfde e-mailadres als waarmee je eerder op de website van de NVML hebt ingelogd. Op deze manier wordt je account automatisch gekoppeld aan je bestaande gegevens bij de NVML.

Wat moet ik doen als ik mijn nieuwe account niet kan aanmaken?

Als je problemen ondervindt bij het aanmaken van een nieuw account, kun je contact opnemen met de NVML. We staan voor je klaar van maandag tot en met donderdag. Bel ons op 030-252 37 92 of stuur een e-mail naar nvml@nvml.nl.

Wat moet ik doen als ik geen verificatielink ontvang?

Kijk in je 'spam' box of ongewenste mail. Heb je hier ook geen mail met verificatielink ontvangen? Mogelijk is er al een account voor je aangemaakt. Klik dan op 'wachtwoord vergeten' bij het inlogscherm. Je krijgt een nieuwe link toegestuurd om je wachtwoord aan te passen. Als het goed is kun je hiermee opnieuw inloggen.

Is de e-learning weer beschikbaar?

Ja, tussen 18 juni en 1 juli was de e-learning tijdelijk offline. Maar sinds 1 juli is de e-learning weer toegankelijk. In dit artikel lees je hoe je kunt inloggen.

Wanneer ontvang ik mijn certificaat na het afronden van een e-learningmodule?

De toets bestaat uit 10 multiple-choice vragen aan het einde van de module.Wanneer je 9 of meer vragen correct beantwoordt, ontvang je een persoonlijk certificaat per e-mail. Dit wordt gestuurd naar het e-mailadres waarmee je bent ingelogd. Heb je het certificaat niet ontvangen? Controleer dan je 'spam' of ongewenste mail. Wacht eventueel een paar uur. Neem anders contact op via nvml@nvml.nl.

Wanneer ontvang ik mijn certficaat na het afronden van een cursus of een congres?

Na het bezoeken van een congres of behalen van een cursus ontvang je in diezelfde week per e-mail je certificaat. Heb je het certificaat niet ontvangen? Controleer dan je 'spam' of ongewenste mail. Neem anders contact op via nvml@nvml.nl.

Hoe weet ik zeker dat mijn gegevens goed zijn overgezet naar het nieuwe systeem?

We hebben uitgebreide maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat alle gegevens correct worden overgezet. Ondervind je toch problemen of er klopt iets niet? Neem dan contact op met de NVML zodat we je kunnen helpen. 

Kan ik mijn oude inloggegevens blijven gebruiken?

Nee, na de overstap op 18 juni moet iedereen (ook de huidige gebruikers) een nieuw account aanmaken via de nieuwe website. Klik hiervoor rechtsboven in de website op 'inloggen' en kies vervolgens 'Nieuw account aanmaken'. Vul je gegevens in (let op: gebruik het e-mailadres van je oude account!) en bedenk een nieuw wachtwoord. Bevestig daarna je e-mailadres via de verificatielink die je per e-mail ontvangt.

Ik heb mij ingeschreven voor een cursus, maar nog geen factuur ontvangen

Bij inschrijving van een cursus, ontvang je per e-mail direct een bevestiging. De factuur wordt echter later, in juli, nagestuurd vanwege de implementatie van ons nieuwe systeem. We werken hard aan deze overgang en waarderen je geduld en begrip in deze periode.

Waar kan ik mijn UEC punten inzien?

Door de overstap naar het nieuwe systeem is het tijdelijk nog niet mogelijk om je UEC punten en/of je Europees Professioneel Dossier (EPD) in te zien. Wil je het overzicht van bezochte activiteiten en UEC punten inzien? Stuur een e-mail naar nvml@nvml.nl en wij sturen het overzicht. Deze elementen worden binnenkort weer aan de website toegevoegd. 

Waar kan ik terecht met vragen tijdens de overstapperiode?

Tijdens de overstapperiode houden we je via deze pagina op de hoogte met de meest gestelde vragen over deze overgang. Deze pagina wordt telkens vernieuwd met de meest actuele informatie. Voor verdere hulp kun je ons bereiken via telefoon of e-mail.

Wat verandert er voor mij als gebruiker?

Met de nieuwe website en CRM-systeem kan je gemakkelijker gebruik maken van onze diensten. Met één account kan je je aanmelden voor de activiteiten van de NVML en e-learninggebruikers kunnen via datzelfde account toegang krijgen tot de e-learningmodules. Dit maakt het gebruik van onze diensten eenvoudiger en efficiënter.

Waarom stapt NVML over naar een nieuw CRM-systeem en website?

Het oude CRM-systeem werd niet meer ondersteund. Na zorgvuldig overweging heeft het NVML-bestuur besloten om over te stappen naar Procurios. Om het proces voor de gebruiker soepeler en meer gebruiksvriendelijk te laten verlopen, is ervoor gekozen om de website ook bij Procurios onder te brengen.

Wij hopen dat deze verandering bijdraagt aan een verbeterde gebruikerservaring bij NVML. Bedankt voor je begrip en geduld tijdens deze overgangsperiode.